Föreläsning!

Imorse ringde Robban o frågade om jag skulle följa med honom som "stöd" på en föreläsning han skulle hålla. Ja men visst tänkte jag. Kan ju vara kul.
Haha. Då sa han "bra. Jag tänkte att du med får prata lite"
 
Sagt och gjort. Han höll mest låda. Jag fikade in ibland. Pratade lite om vår historia och resa. Hur vi sökte till BL. Känslorna på insidan. Skillnader. Osv. Fantastiskt roligt.
Jag är ju relativt van att stå framför folk o snacka. Var roligt att prata om något annat än alkohol!
Det här skulle jag vilja göra mer. Men ja. Jag är ju inte i mål än. Jag vann ju inte.  Så chansen att få fortsätta föreläsa om viktresa är ju inte så stor.
Men en dag kanske.
 
 
Robban och jag innan föreläsningen!
 
Idag hade jag ett skitviktigt möte imorse. Berättar mer när jag kan! Men håll tummar för mig.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad det bloggas här då! ;-)

2015-09-04 @ 17:13:26
Postat av: Anonym

Är det du som pratar i nyhetsinslaget i dokumentären sextemplet på SVT play?

Svar: Ja det är det.
Louise

2015-09-07 @ 20:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: