Dagens lunch

Laddat ner appen i mobilen nu så får se om det blir rätt det här 🙈
Jag går ju som sagt på kostschema. Ren, bra mat är det bästa.
Det finns så många olika sätt att gå ner i vikt, men viktigast är ju att kunna hålla vikten sen också. Att man inte bara ser det som en diet för en kort tid, för då går du upp sen igen. Tänker inte säga nått om olika dieter, alla fungerar olika. Men soppor, no way! Bara gör det inte!

Dagens lunch bestod av lax, potatis och grönsaker. Såserna jag äter är alltid yoghurtbaserade och sen får man krydda därefter. Idag försökte jag mig på att göra en "kall sås" ni vet som i skolan, men nej den blev inte toppen faktiskt. Men det funkade bra. Mätt blev jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: