Come What May

God kväll!

Olivia sover sen ett par timmar tillbaka men jag kan liksom inte. Eller jo, om jag lägger mig så kommer jag väl antagligen somna direkt. Men jag sitter så skönt i soffan och orkar liksom inte gå o lägga mig riktigt än :) HÖHÖ!
Eller så är jag helt enkelt hög på C-vitamin. Tre apelsiner har jag ätit så här på kvällskvisten. Sjukt gott med apelsin. Jag älskar att ha en fruktkorg hemma som är full med god frukt. Tyvärr tröttnar jag efter ett tag. Och helt plötsligt så finns det inga goda frukter längre :) Men men. Perfekt med apelsin. Längesen jag åt det också så det smakade riktigt bra. Då äter man inte nått annat heller så det är ju kalas.

Nu tog jag mig till sängen. Hörde lite grymtningar från Fislisa som övernattar i mammas säng <3 så bäst o lägga sig innan hon vaknar till och vill komma ut till mig :D

What's going on då???

Inte så mycket. Dagis och jobb har dragit igång igen. Det går bra. Jag har inte så mycket att göra men hoppas att det börjar rulla in arbetsuppgifter snarast. Dessutom håller jag på o ringer runt för att fixa med internet till kontoret. Men det kommer väl med tiden. Måste kunna börja sitta där o jobba. För det suger att ha ett bra fint kontor o så sitter man hemma i köket och gör det rörigt!
Nu är det mycket med alla Föreningsårsmöten som ska fixas och det ska bjudas in o sådär. Men det kommer bli bra!

Kör på med VV gör jag också. Har loosat 13.7 kg sen inskrivningen 27:e sep. Tycker det är bra jobbat. Och innan det loosade jag ytterliggare ca 4 kg. Så det är nästan 18 kg som lämnat min kropp. Det syns dock inte särskilt mycket. Men vågen ljuger ju inte så det är bara att köra på. Vill ha gått ner 7 kg till innan Mars är slut. Målet är egentligen till den 11 när Fislisa fyller år. Men 1 kg i veckan kommer jag kanske inte gå ner. Så jag tänkte innan Mars är slut. Det borde funka.
Nu väger jag 10 kg mindre än jag gjorde när jag tog studenten.
Och om jag klarar målet till mars så väger jag lika mycket som jag gjorde innan jag började gymnasiet.
Jag önskar bara att det syntes mer, och att jag gick ner lite storlekar. haha, men det kommer väl!

Vissa dagar blir jag lite kärlekssjuk. Ni vet, man skulle kunna tänka sig att vara med någon. Men bara en dag eller två. Sen kan jag va singel igen. Jag gillar singellivet, jag tycker om att vara ensam.
För tillfället så kan jag inte se mig alls i ett förhållande. Jag tycker att man offrar så mycket av sig själv för att vara med någon annan.
Säg att man kanske offrar hälften av sitt liv, men får hälften av någon annans liv. Och det är ju underbart. Delad glädje är ju dubbel glädje.
Men om man är så tillfreds med sitt eget liv då? Om man älskar alla delar av det och inte är redo att offra en endaste sekund av det?
Jaa, då är man väl inte redo för det helt enkelt!

Klockan är alldeles för mycket. Och nu blev det mycket kvällsyra. Jag ska lägga mig och kramas med min lilla prinsessa. Men hon är inte så liten längre. Det blir stora tjejen snart. Idag blev hon bjuden på sitt första riktiga barnkalas av en kompis på dagis. Och när hon fyller 4 år ska hon få bjuda sina kompisar och då blir det kalas på busfabriken. Spännande! Jag tror det blir ca 10 kompisar. Men hon kommer på fler o fler hela tiden. Så vi får se. Men det blir bara dom stora barnen på dagis. Och sen kusinerna! Det blir lagom!

Nej ni, om man ska ta tag i det här med sömnen då så att man är glad och pigg när klockan ringer imorgon.
Haha, vem försöker jag lura ;)
Men jag skulle behöva ta mig upp dirr när klockan ringer o ta en kall dusch!
Nattinatti!

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det syns!!

2011-01-12 @ 11:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: