Äntligen hemma..

Efter en toppenbra helg på Lännersta konferensgård är jag nu hemma!!! Underbart skönt o se min lilla FiaLotta igen, och är det inte konstigt vad stora dom blir på tre dagar???

Helgen började i torsdags, med stress, stress och mera stress. Man ska aldrig bestämma saker med frugan när man vet att man har en tid att passa. Sånt gör mig lite crazy! Men en minut i fyra var vi framme på mötet. Då hade vi hunnit lämna bil och fixa massa. Sjukt!
Sen hade vi personalmöte och den avlöstes med en förfest hos Emil o Mickis, och senare en personalfest på Otten med tema BlackandWhite och dans runt... hur var det nu? Midsommargranen?
På personalmötet vann jag en flaska skumpa. Team 4000! Wooo!
Jag och en tjej till som är lyckliga medlemmar i denna klubb. AWESOME!
Flaskan dracks till tonerna av mig själv och Robbin som sjöng singstar :)
Det blev dock en väldigt lugn kväll för mig själv. Jag kände mig inte på tipptopp-humör och var inte sugen på alkohol. Ni vet en såndär kväll då man har roligare utan... Och roligt hade jag verkligen!!!

Sen drog vi vidare till Rondellen, käkade lite och snackade skit innan vi gick hem och sov. Bra skit!

Vaknade och kände mig ännu mer stressad. Jag skulle hinna fira morfar, köpa nått åt morfar och sitta på tåget till sthlm 15.22. Mina övernattare vaknade rätt skapligt men man snacka ju lite skit o så.. Ut med dom, glömmer katten i garderoben. STACKARS!!! Sen till hemköp, blommor och choklad, till spånken och sen upp till mormor o morfar. Jättemysigt att vara där ensam och ha tid att prata lite med dom. Annars är det alltid ungar till höger och vänster :)
Sen till spånken, glömmer att lämna nyckeln som sara måste ha till kissekatten. Ringer henne, o hon får stressa ner till stationen. Lämnar nyckeln, stressar in till biljetterna, hämtar ut dom, kollar tavlan. TÅG FÖRSENAT!!! Fuck you kan man tänka ibland. Så 40 min fick vi sitta o vänta på tåget. USCH!
Sen var vi försenade till samlingen på centralen, och försenade till Lännersta, men sen kom vi i fas igen :)

På tåget fick jag ett samtal som gjorde att jag ville vara hemma lite. Men men, så går det inte. Men det blir ju fler tillfällen I hope!

Helgen började med så otroligt mycket skratt. Som vanligt. Redan på tunnelbanan och det blev bara mer och mer. Otroligt roliga människor som jag jobbar tillsammans med. Synd att man bara ses en gång per termin, och sen det som vi jobbar ihop. Sjukt kul. Roliga lekar också. Laxleken ska jag verkligen ta med mig!!!
Vem säger att man någonsin blir för gammal för att leka?

Mycket intressanta diskussioner och ämnen som vi har tagit upp. Jag har lärt mig mycket den här helgen.

Nu ska jag minsann försöka väcka min lilla älskling. Vad man saknar henne när man är borta. :(
Men jag pratar om henne ändå, o visar kort. haha, min älskade FIALOTTA!!!
Igår var hon otroligt söt när jag kom hem...
Nej men opeeration väckning ska nu ske.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: