Resande fot och kostschema!

Dags att ta tåget till Sthlm för jobb. Kommer inte vara hemma förrän 00 inatt så det blir en riktig prövning med kosten idag.
 
Till frukost blev det yoghurt och Pauluns Granola. Supergott!
Ingen som har bra recept på Granola? Blir ju svindyrt att köpa dessa förpackningarna. Haha, borde ju vara enkelt att göra själv hemma.
 
Nu har jag intagit en ganska tidig lunch, men det är enklare värma maten hemma och äta och ta ett mellanmål sen, än att göra tvärtom. Så det fick helt enkelt bli så.
Ska packa ner två mellanmål och ta med mig. Ikväll ska det antagligen ätas pizza, så då får jag helt enkelt ta en kycklingsallad. Det får funka! Hur gör ni när ni är på resande fot?
 
Vägde mig imorse. Jag råkade ju glömma att väga mig innan jag startade, men jag har ungefärlig koll. Trots att jag äter "mycket" mat, så har jag tappat minst 2.5 kg. Och detta trots 3 dagar med restaurangmat och ingen träning.
 
Idag blev det vila från träningen. Började dagen med ett varmt bad istället. Ska ju jobba 13h nu så det var jag värd.
Imorgon blir det eventuellt två pass. Ska bara få till det att funka, har ju Mollan på kvällen när jag egentligen ska träna med Fyskampen. Så vi får se.
 
Gå ut o njut i solen nu hörrni. PUSS!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den här tycker jag är supergod: http://www.sporthalsa.se/artiklar/recept-pa-nyttig-granola-muesli

Svar: Tack för tipset! Blir att köra på att tillaga egen, ska prova det här då :)
Louise

2016-04-23 @ 12:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: