Fyskampen!

 
 
 Hejsan!
 
Det har gått lite tid sen jag skrev sist. Jag har varit sjuk nästan konstant senaste året i halsont, och har faktiskt inte vågat träna hårt. För mig är det absolut inte värt att bli mer sjuk bara för att bli mindre. Så viktigt är det inte. Så träningen har legat lite på is. Men nu mina vänner är det dags igen!
 
Från och med i måndags är jag med i något som heter Fyskampen! Det är två PTs här i Norrköping som startat igång det här. 5 månader senare ska vi tillsammans ta oss igenom Action Run. Så jäkla roligt.
 
Upplägget är enkelt. Vi alla har fått individuella kostscheman, vi tränar tillsammans 3 ggr i veckan, och utöver det tränar ju jag xforce 1-2 ggr i veckan samt lite cardio. Måste komma igång med löpningen. Vårruset är ju bara en månad bort.
 
Första tre dagarna av det här var jag ju i Gävle på personalsamling med mitt jobb. Vi åt restaurangmat 3 dagar och det gör det inte helt enkelt. På lunchen serverades det mkt grytor osv, men det mesta var gjort på kokosmjölk eller tomatbas så det var ändå hyfsat ok. På kvällen åt vi på en köttrestaurang ena dagen så jag tog bort såserna och potatisen, andra kvällen åt vi pizza, men jag tog en kycklingsallad. Så det gäller att åtminstone försöka sig runt det här.
 
Men sen i torsdags har jag varit på hemmaplan och kan köra all in. Jag väger upp maten och har kört matlådor. Ikväll ska jag försöka få igång lite mer matlådor.
 

Här har ni bilder från två maträtter jag lagat.
 
Kyckling, broccoli och creme fraiche med chili i. Väldigt gott och enkelt.
Lax, potatis, grönsaker och creme fraiche med citronpeppar och dill i. Så himla gott.
 
Kommer fortsätta skriva lite om Fyskampen här i bloggen. Förebilder finns, kommer dela viktresultat och skriva om träningen!
Hoppas ni hänger med!
 
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: