Före-bild Fyskampen 2016-04-11

 
Hade inte tänkt lägga upp den här förrän man såg lite förändring. Jag skulle inte säga att jag mår dåligt av att se dem, att jag skäms. Men jag är inte helt nöjd där jag är just nu. Men ibland äre bara att köra o slänga upp bilder som man inte gillar. Det är ju trots allt bara början av en fem månader lång resa.
Det har ju hänt mycket sen jag började biggest. Det är STOR skillnad, jag vet det. Men jag känner mig många gånger liksom kvar i det gamla, kan känna mig lika stor också. Men jag vet att jag är 10 gånger bättre tränad nu än när jag var 18 typ. Och det är väl det jag får se.
 
Här kommer de alltså. Före-bilderna som är avslappnade. Inte där jag står o spänner in magen för att ni ska se den snygga midjan som jag besitter.
Ska bli otroligt kul att se hur bilderna ser ut varje månad. Om det blir någon förändring.
 
NU KÖR VI!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Annie

Heja heja! :D

2016-04-20 @ 20:44:37
URL: http://panniies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: