Snabbt tips för lunchen

 
Hejsan!
 
Här kommer det snabbaste o enklaste tipset på lunchen. Är ni hemma. Har svårt att hålla rutinerna. Vill slänga ihop något snabbt till lunchen?
 
Omelett med fetaost.
 
Jag gör omelett på 2 ägg. Räcker för mig. Äter ni mer så släng i ett ägg till.
Fetaost i valfri mängd. Väg så har ni koll på kalorierna. Men ca 20 gram tog jag.
 
Stek omeletten på ena sidan. Salta och peppra. Släng på fetaost på ena halvan och vik sen över så det blir en halvmåne. Servera med någon grönsak eller sallad alternativt ät den som den är.
 
 
Hoppas ni tycker att den är lika god som jag tycker!
Senare kommer ett supertips på mellanmål!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Mums, tack för tips!!

Postat av: Jagger

Jag älskar ost i omelett. Om jag inte har feta så brukar jag riva massa parmesan. Lika gott det :)

2015-08-05 @ 17:20:05
URL: http://utelek.blogg.se/
Postat av: Robex Lundgren

bra jobbat

2015-08-05 @ 22:32:21
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: