När nya brallorna är för små.

Hejsan!
 
Var på rean för ett tag sedan o hittade ett par billiga snygga jeans. Stl XL. Kommer hem o brallorna är alldeles för små.
Det är nackdelen med min päronformade kropp. Stor bak o brallor sitter sällan bra. Speciellt inte när de är låga i midjan. För ni förstår. Fördelen med att vara päronformad är den grymma midjan man får på köpet ;)
 
Jag tänker in gräma mig i att brallorna är för små. Det är ju som det är med det. Det här blir mitt nya mål. Brallorna ska sitta som en smäck!
 
Nackdelen innan BL var att jag bara använde tights. Jag har inget att jämföra med. Det ska bli kul att se hur brallorna blir större o större. (För jag hoppas snart att den här rumpan minskas lite i omkrets).
 
Ni kan följa mig på instagram LouiseBeata. Eller följa hashtagen #20kgtillnyår där jag och några till kämpar för att dra bort 20 kg från kroppen!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: