Vill ha motivatiooooon!

Jag tänkte egentligen rensa ut hela mitt rum idag. Byrån, garderoben, ALLT!
Måste verkligen få ordning på mitt rum. Jävla skitrum!

Men jag orkar inte. Tror jag ger mig ner på golvet och upp på cykeln istället. Det är jag mer behov av. Får ta städningen i helgen kanske.

Olivia och jag myser i soffan och ser film nu. Trodde hon skulle glömma bort den, men nix. Hon skulle definitivt se den. Och jag som är så trött. Men men :)

Vi har faktiskt bakat pepparkakor idag, hon har badat, vi har klippt henne, ätit kycklingwok. Så vi har faktiskt haft en aktiv eftermiddag.

Jag vill att mina jobb ska höra av sig. Jag blir galen på skolan. Orkar inte mer. Fixar lite med mina rester så jag har min examen klar. Ska börja söka jobb lite mer aktivt nu. Jag kommer inte palla plugga två år till. Så är det bara, har ju ingen motivation kvar i kroppen ALLS!
Skitjobbigt är det.

Snälla telefon ring o säg att jag blir en kontorsråtta!!!

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: