Vill så gärna blogga.

Först la jag skulden på uppsatsen. Jag orkade ju inte skriva nånting annat än den. Det kändes ju väldigt fel. Och då var det lättare att bara uppdatera facen. Det gick ju fort. Sen att man fastnade, det var ju en annan femma :)
Jag laddar för examen. Det är lite att göra nu inför den. Sen när allt är klart tänkte jag bjuda familjen på lite grillat här hemma, o fira att jag har en examen. Sen kommer jag ju nog plugga två år till. Men man måste väl få fira sin examen lite?
Vad gäller uppsatsen så fick jag häromdagen glädjande besked. Min handledare bedömer uppsatsen som godkänd, vilket innebär att jag får redovisa den i seminariet. MEN det är examinatorn som sätter betyget på den, så det innebär inte att den är godkänd och klar. Men jag får iaf redovisa den. Och det känns som huvudsaken :) Då bedömer ju hon den som godkänd iallafall.
 Det känns bra, jag satt med den dygnet runt en tid. Den gav mig mentala breakdowns och jag var nära bristningsgränsen. Jag orkade inte mer. Men nu jäklar!!!

Dock verkar inte livet bli mycket lugnare.
Helgen nu är det jobb. NATT som jag älskar!!!
Sen är det en vecka med uppsatsen, planera redovisning, opponering, sen ska jag lyckas skriva två essäer. Min pappa fyller 50 på onsdag, avslutningsmiddag med klassen på fredag. Lördag fyller mormor 75 och jag har min diplomering. Söndag bär det av mot Göteborg. Tror jag har en bildate med Jimmy, han kommer hit på lördag o sover här tror jag, och sen på söndagen får jag åka med honom till Gbg och våldgästa hans lägenhet en natt. För på måndagen ska jag infinna mig på någon folkhögskola i Göteborg för en kurs om alkohol och narkotika. Ska bli superintressant. Har fått chansen att åka på kursen gratis genom jobbet, den kostar annars 3500:- så det är ju hur snällt som helst!!! Där blir jag till på onsdagen. Sen är det åka hem, mysa med min tokiga GULLUNGE och sen på torsdagen ska uppsatsen redovisas. GALET!!!
Det finns så himla mycket man vill göra. SÅÅÅÅ MYCKET. Men tiden räcker inte till. Och hade jag inte haft världens bästa familj hade jag inte kunnat göra något av det som jag vill göra utanför skolan och min tjejja.
Ni är bäst!

Häromdagen hade vi en jättemysig vårfest på dagis. Barnen visade upp lite miniröris och sen sjöng dom för föräldrarna. Fröknarna spelade teater och sen var det picknick. Jättemysigt initiativ. Jag, Bella och Sara var där och sen tjejkusinerna. MYSPYS!!!

Det är skönt att ha rätt mycket att göra, inte alltförmycket dock som det blir dom här närmaste två veckorna, men sen lugnar det ner sig igen :) Man slipper ju tänka när det är mycket omkring en. Men tyvärr dyker ju känslorna upp därimellan med.
Det är jobbigt att gå o förtränga något som inte riktigt går att förtränga.
Jag saknar M som tusan ibland. Han är och kommer alltid vara en person som betyder mycket för mig. Och nu är det jättejättejättelänge sen som jag såg honom, så det är inte konstigt att jag saknar. Jag hoppas på att träffa honom i sommar. Men men det är sånt som märks.

Nu ska jag iaf sova, trodde jag skulle sova tidigt. Men så blev det inte. Som vanligt typ.


UNDERBARA UNGE!!! Världens sötaste.
Tokungen busade mycket med sin mamma imorse. Vi hade askul. HAHA!
Mamma älskar dig av hela hela hela sitt hjärta.

All min kärlek<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: