Nu vill jag bli frisk!

Tack snälla förkylningför att du kom o hälsa på. Men nu är det dags o åka hem!
Jag toksnorar. Hostar så lungorna hoppar ur närsomhelst. och lite feber tror jag minsann att jag har. Det brukar kännas på ögonen!

Olivia ligger just nu i badet den lilla sötnöten. Sjunger Hej Hå! Min älskade tjej!
Kan verkligen inte smälta att hon blivit så stor och duktig. Hon är underbar.
Idag när jag kom till dagis så ropa hon på mig. "MAmmma. Här är jag" Då hade hon och en kompis smitit in när inte fröknarna såg. Så jag sa åt henne att hon alltid måste säga till fröknarna. "Men det var så varmt ute, vi ville gå in". GULL ASSÅ!

Nu ska vi se Fem myror är fler än fyra elefanter o se om fis ungen uppskattar det lika mycket som jag gjort genom åren!

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: