Nummer-raderare.

Jag är en nummer-raderare. Ni vet, träffar någon, fattar tycke, blir irriterad och raderar.
Så har jag hållt på typ... jämt?
Jag vet inte hur många nummer jag har raderat genom åren. Och hur många gånger jag raderat samma nummer. Ni vet, raderar, väntar på att han ska messa först, och sen lägger man till det ännu en gång. Innan jag blir irriterad igen och raderar på nytt. Haha. Lite komiskt egentligen. Och sen fortsätter det ju sådär, ett par gånger liksom.
Sen erkänner jag ju så klart inte att jag har raderat numret. Haha.
Så lätt det är att bara trycka på delete, o sen försvinner numret.
Nu är jag i valet o kvalet. Jag behöver och borde trycka på delete. Jag behöver lägga de senaste två åren bakom mig. För det sker ingen förändring. Och jag måste få se en förändring. Men nu är det svårt.
Nu när jag egentligen BORDE radera numret, så vill tummen liksom inte trycka på "OK".

Konstigt det där.

All min kärlek <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: