Deadline är nära nu.

fyra dagar kvar. Sen ska ett svar vara inne. Ja, eller Nej.
Just nu är det JA som är klickat. Men det är mest för att hålla dörren öppen.
Det lutar allra mest åt att det blir ett nej. Vilket gör ont i mitt hjärta och själ.
Det här är drömmarnas dröm. Göteborg, GÖTEBORG. Och utbildningen. Kriminolog. Sug på den ni, här ligger (japp, för jag ligger faktiskt i sängen.) kanske Sveriges nya Leif GW Persson, fast en kvinnlig sådan och bra mycket snyggare ;)

Jag förstår folk som satsar på utbildning och karriären först. För det är bannemig inte lätt att flytta iväg bara sådär med en liten skitunge :)
Ändå skulle jag inte vilja ha det annorlunda. Hon är ju värd mer än vilken utbildning i världen.

Men oj vad jag skulle vilja utbilda mig till kriminolog. Att ha drömmen så nära att man nästan kan ta på den. O så går det inte för att man inte har dagisplats. Det stör mig enormt.
Att pendla fram o tillbaka funkar ett tag, men inte i längden. Det jag räknar på nu är att åka hem varannan helg, o det blir resor för 1200 i månaden. Skulle jag behöva åka ner varje vecka så skulle det ju dubbleras. minst.
Ska vänta lite o se schemat o så när det kommer. Hoppas det kommer ut ganska snart. USCH för detta alltså. Tänk om det var lite enklare med dagis och lägenhet. Det skulle ju vara guld.
Att tacka nej till detta kommer göra mig halvbitter resten av livet typ. :)
Men om jag stannar i Norrpan så blire socialt arbete. O det är väl inte fyskam det heller. kanske.

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du kan ju alltid tacka ja och vänta tills uppropsdagen, inte lika stressigt kanske...

2010-07-27 @ 00:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: