Nybäddat och fint.

Nu har jag bäddat min säng med nya lakan. Härligt att gå o lägga sig i ikväll.
Vi fick lite sovmorgon. Tror vi vaknade kvart över åtta ungefär. Så det var ju heeelt okej.
Gick upp o käkade frulle och sen lekte vi lite på Olivias rum.
Hon är ju för rolig. Hon fick en kamera igår utav sin snälla moster. Och den leker hon med hela, hela, hela tiden!
Det är ju bara låtsas, men hon tar kort överallt. Och jag vet inte hur många gånger vi fick posa på vår shoppingtur igår :)
Och hon visar bilden, precis som att det vore en riktig kamera. HAHA. GULLUNGE!

Nej nu vill hon se HP. Tror skitungen har sett för mycket HP, för det är troll och äckliga djur överallt.

Hon fick en klänning igår som hon ska ha på kalaset sen, den har hon använt sen igår. Men men. Så får det väl vara. Och när jag ska ta av henne den för att hon ska äta så är hon inte hungrig längre. Tokunge!!!
Älskar dig min fina!

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: