Syrran 30 baaaaast!!!

I fredags firade vi systeryster som fyllde 30 år :)
Jättetrevlig fest,hade skitkul.

Det började lite lugnt med "kalasdelen" då mormor o morfar och föräldrar och barn var på plats. Vid 22.30 lämnade dom lokalen och då åkte karaoken fram.
Mycket trevlig tillställning med roligt folk... Sara fick hur mycket fina presenter som helst. Ser fram emot när jag fyller 30 :P HAAHA!

Jag agerade "fyllechaffis", mest åt all mat och grejer som skulle tillbaka till lägenheten innan jag tog sista svängen och hämtade upp systrar och kompisar som fick vänta då tv:n tog upp hela baksätet.
Vi hann städa klart på kvällen/natten, så det var hur skönt som helst att få sova till kvart i elva och inte till 8 som planen var först.

Tänkte så här va, att bilder säger mer än tusen ord. Så här kommer dom!

                          



                            



                         



Underbar fest... Sista kortet är när alla gått hem och C-maffian plus Tildis sjunger Karaoke för fulla muggar. Jag skyller hållningen på att jag tar i!!!!

Jag fick iallafall höra att hoppet inte är ute för mig än...

J: Jahaa, hur gammal är dottern då?
L: Hon är tre och ett halft.
J: Jaha, tillsammans med pappan fortfarande eller?
L: Nej nej, det är slut.
J: Mhmmm, träffat någon ny man då?
L: Nej för guds skull inte..
J: Det ordnar sig vet du Lollo.


Hela den här "detlösersignärduskaffarman-tänket" vill jag utrotningshota.
Haha, bara för att jag är ensam så ska jag vara bitter,tjurig,sakna kärlek osv osv. Visst mitt liv ser ut så vissa dagar. Men för det mesta trivs jag riktigt bra med att bara vara hon och jag <3

Olivia badade förut, då hörde jag hur hon sjöng.

Såå vill stjärnorna... Så vill guuubarnaaa!!!

Det blir nog en liten schlagerprinsessa av henne.

Nu ska jag se film. Tack o bock för denna gång.

All min kärlek och lite till <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: