Fullspäckad fredag.

Jag är fruktansvärt trött. Lillskit bestämde sig för att vakna 05:20 och var hungrig och törstig. När jag insåg vad klockan var lyckades jag hålla henne i sängen o se Aladin. Mamma ville ju sova meeeer!!!

På dagis var det jättelugnt. Inte alls många barn. Nästa vecka drar det väl igång på riktigt gissar jag.
Idag ska jag hämta fialotta vid lunch. Sen ska vi ner mot karusellerna och kolla läget. Sen ska hon lämnas till mamma över helgen :( och jag ska jobba arslet av mig. Fan va kul det ska bli. Min första Augfest ;)

Innan fislisa ska hämtas så ska jag filura på ett personligt brev. Jag ska söka ett jobb i Sthlm, och eftersom att jag redan jobbar där ska vi som är intresserade av tjänsten skicka in ett personligt brev där vi förklarar varför vi vill ha jobbet och vad vi kan tillföra. HJÄLP! Jag tycker sånt är skitsvårt. Men jag vill ju väldigt gärna ha jobbet. Så är det ju bara!

Aja... skriva nått bra då.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: