Yeay!

Har äntligen trampat min 1.5 mil på cykeln. Skönt. Är mycket skönare o få det gjort tidigt på kvällen. Men idag ville jag ju titta på Anna Anka, och jag vill ha musik när jag cyklar så därför fick jag vänta :)

Alltid skönt när man trampat färdigt... När det står 14 på skärmen är det som skönast. För sista kilometern går så himla fort :)

Idag har vi haft det mysigt efter dagis... Först lekte vi i lekparken. Även Olivias kille/bästa kompis kom förbi lekparken och Olivia blev dyngglad. Synd att inte Linnea är lite mer på sig för hon skulle kunna vara med o leka med dom, men nu går hon omkring i sin egna lilla värld typ. Haha, men hon är ju fööööör söt. Alla mina barn är tokigt söta!!! UNDERBARA!
Sen blev det glass idag med. Gottigt värre är det. Olivia var lite trött o tråkig på vägen hem, men det blev ju en lång dag så det kan man ju förstå. Väl hemma var det mys igen :)
Min älskade prinsessa. <3

Imorgon är det pluggdag som gäller. Och jag måste cykla, duscha, tvätta, städa innan klockan typ 14.30. För sen måste jag fixa mig. Det vankas personalmöte och personalfest. BlackandWhite tema på Otten. Ska bli riktigt riktigt kul :) Woooo!
Fredag är det pluggdag igen, sen ska jag hinna packa, fira morfar och sitta på tåget 15.22. BRAAA!
Det blir utbildningshelg ännu en gång på Lännersta Konferensgård. Underbart. Tänkte ta mig en låååångpromenad i multimiljonvillaområdet kring vattnet. Så jävla maffiga hus asså!!! Och underbar mat kommer vi bjudas på, och massa massa massa skratt. Ska bli riktigt kul :)

Nu ska jag däremot sova, måste plugga massa imorgon.
All min kärlek <3



Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Söt header :)

2010-04-15 @ 09:55:09
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Ote

Hej, Very nice blog. Brug for header? Send mig en e-mail:)

2010-04-15 @ 10:30:12
URL: http://www.ote.blogg.no
Postat av: Nathalie

fin blogg

2010-04-15 @ 19:44:37
URL: http://Naliiee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: