promenad och ankmatning.

Idag hämtade jag Olivia sensent på dagis. Ändå ville hon inte följa med hem. Haha, hon var alltså sist kvar. Men sen kom hon o tog min hand och det var hemgång. Olivia ville minsann gå o handla lite först. Så hon köpte en bulle och jag köpte bröd eftersom att det tog slut imorse. Vi gick hem och Olivia fick äta upp sin bulle ute på gården, och sen gick vi till strömmen och matade änderna.

Syrran och Ragnar var med också, och Olivia gick med Ragge o fick ge honom godis. Fyy vad jag skrattade. Och jag spelade in jordens roligaste film på henne som försvann. Usch vad ledsen jag blev. Haha, skrattade ju så jag nästan kissade på mig.. Underbara unge =)

Har suttit o bråkat med SJ, men nu har det halvt löst sig. Fixar andra halvan imorgon... Lagade mat, så jäkla gott. Lax på mormors vis, potatismos, räkor och massa majs. Underbart. Blir lunch imorgon samt middag imorn med. För receptet är ju för fyra personer. och Olivia ville ju prompt ha köttbullar så det blev ju tre laxbitar kvar :)

Sen klockan åtta kom Bella o knacka på. Haha, det gjorde mig halvt galen, men men. Det gick bra. Olivia snarkar nu iallafall. <3 Underbara tjej.

Nu ska jag se om jag får in filmerna på youtube...

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: