Grattis hjärtat mitt.

Bloggen har varit tyst i över en vecka. Dåligt dåligt av mig. Vad det berott på vet jag inte. Har velat blogga för att jag känt att det finns viktiga saker att skriva om. Dock är dessa viktiga saker väldigt personliga saker. Och det kanske bara bli fel att blogga om. Men nu tänkte jag iallafall blogga lite fort. Klockan är 01:10 och jag sitter i sängen. Har precis klätt på mig och sminkat mig. Och för mig kunde klockan lika gärna varit 06:00 för nu ska jag snart dra och jobba.
Jag har sovit cirka 30 min nu på kvällen. För jag ville sova innan jobbet. Det går inte jättebra det här med sömnen. Imorgon har jag INGA planerwhat so ever. Så då ska jag sova, sova o sova ännu mer. På kvällen blir det Aqua, o det kommer förhoppningsvis bli GRYMT!

Har precis ringt mitt hjärta. Han fyller ju faktiskt 20 nu för klockan är ju efter 00.
Hade velat åka o hälsa på honom och ta en födelsedagsfika på hans dag egentligen. Men han ville inte att jag skulle komma dit. Han vill hellre komma hit o hälsa på. Och det kommer nog dröja innan det blir av. Så det känns faktiskt lite småtrist, saknaden kan vara grymt stor ibland. Och nu är det fem månader sen vi sågs. Och det är brutalt pissigt ibland.
Saknar honom så mycket. Blääääh!

Men nu: jobb!
Jag hoppas att jag piggnar till på vägen mot jobbet. För jag behöver bli pigg. Det enda jag längtar till nu är att klockan ska bli 06 och jag får stämpla ut. Sen ska det ätas frulle o snackas skit. O sen ska jag SOOOOVAAAAA!

Sömn är jäklar i havet inte överskattat.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: