Crappy night!

Usch vad tråkigt det är när man mår skit och inte klarar av att göra ett bra jobb :(
Fick gå hem vid fem imorse, så jääävla skönt. Jag mådde verkligen inte bra och all kraft gick åt till att kunna stå på benen. Men men. Det gick ju lite bra till slut iallafall. Och vi sålde på bra! Mycket bra!!!
Trodde nog aldrig jag skulle säga det här. Men jag gillar nog kassa liiiiiite bättre än köket. Iallafall på natten :)
Fick vara i kök igår och med illamående i mig så gick det typ inte alls. Men men. Det blir bättre nästa gång.
Ledig i två veckor nu... SKÖNT!

Åh jag hoppas jag får hem min motionscykel imorgon... Tänkte köra en timme om dan, men kom på att det är ett par år sen jag bodde i Kalmar. Så jag får väl börja med en halvtimme och sen öka. Inte gå ut för hårt. Tänkte sätta klockan en halvtimme tidigare varje morgon o gå upp o köra. Sen kanske man kör en halvtimme på kvällen med. Då blir det ju en timme :)

Aqua ikväll... Jag ligger bara o fokuserar på att jag ska må så mycket bättre. Jag kan inte missa Aqua. Det går ju bara inte. Det är ju det man längtar till i tre månader lite drygt. Så va fan! Barra o bita ihop :P

Nej ni, nu ska jag duscha. Vila lite till. Städa iordning o sen kommer brudarna hit ikväll. NIIICE!

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: