6 + 4 = 10

Bra datum va?? =)

Föreläsning idag om gay och queer. kan nog bli intressant det.
Måste verkligen börja ringa informanter. Tänkte försöka få intervjua hela nästa vecka. Vore grymt. Vi får se vad som händer.

Måste söka Masteprogrammet med, och så vidare...

Igår var vi hos Olivias farmor o farfar och där var också farbror och faster.
Det var mysigt. Full fart. Olivia tycker det är jätteroligt att åka dit o hälsa på. Så det är kul det.
Fick supergod mat. Jag älskar ju verkligen lax. Supergott! Inte ofta man får färsk lax heller. Smaskens!
Synd att inte hennes pappa kom o hälsa på. Men jag orkar inte riktigt bry mig längre. Det kommer ju såklart perioder då det känns piss o skit, men dom går ju över lika fort.
Skulle däremot behöva prata med honom om vår skuld till försäkringskassan. För nu har jag betalat av hela skiten. Vilket fan gör mig upprörd.

Lever fortfarande på lyckan efter Aqua. Det är fan nått Speciellt med hardcore. Älskart!

Fick prata med mitt hjärta med. Skittråkigt att inte träffa honom på hans födelsedag. Men som tur är finns det ju telefoner. <3 Saknar honom. A LOT!

Nu ska jag kolla läget lite innan föreläsningen.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: