Torsdagsmys <3

Är oerhört trött och orkar egentligen inte riktigt blogga.
Men tänkte lägga upp dagens bilder.

Imorgon får ni ett inlägg om personalfesten. Den var galen :)


För jag har en egen Lucia hemma. Som inte ville vara Lucia efter ett par timmar och tog på sig vanliga kläder igen.


Sen hade vi torsdagsmys eftersom att lillskiten ska till mormor och morfar imorgon. (Och kanske lite för att jag var liiiiiite bakis och sjukt sugen på kött!!!) Så det blev plankstek. Bebisplanka till den lilla. Synd att det inte finns riktiga barnplankor, men det här gick ju det med.



Och mammaplanka. Sjuuukt gott. DEt blir sååå himla gott på planka!!!


Sen var det läggdags. Först tog vi på pyjamas. Sen hör jag en ledsen liten bebis, då har hon tagit av sig pyjamasen o vill ha sina nya tights och klänningen, så det fick hon. Sen kommer hon upp en gång. Jag säger åt henna att gå o lägga sig, men hon går till mitt rum. Då går jag in efter henne och så säger hon "Men Mamma, jag vill ju vara Luciaaa!" Så det var bara att ta på den lilla fröken luciasakerna. Sa åt henne att kronan fick hon inte ha. "Men mamma, jag ska ju bara hålla den." Så det fick hon väl med då. Och sen nu när jag gick in så låg hon där. O sov. Söta lilla unge. Underbar är vad hon är.

Nu ska jag med sova. Dock inte i Lucialinne :)


All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Sååå söt hon var när hon somnade...;)



Barn är underbara fast dem gör en trött..så ger dem en ständigt ett leende ju hehehe



jimmy

Ps.Hoppas du får en bra helg!

2009-11-27 @ 20:25:33
Postat av: Jonna

Det är bra att Olivia börjar träna inför Lucia och kollar så kläderna passar. Ta hand om dig snuttan!! Kramar

2009-11-28 @ 21:12:07
URL: http://onniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: