Martin åker runt i lastbilen...

Haha, nu är jag trött. Dagen har varit lång och lite småseg.
Meningen var att jag skulle bjuda på en fin bild på Martin "Sovakillen" Erlandsson. Men så är inte fallet, för jag hittar inte sladden. FÖRLÅT!
Men imorgon kommer den :)

Martin levererade säng till min fina morfar, så då var Martin en hygglokille och kirrade även min säng =) Snälla söta Martin :) Så nu ligger jag i egen säng, i eget rum. Vi får se hur natten går.
Och nej mamma, Martin är inget ragg. Haha, jag såg nog vad du o Bella skrev till varandra. Han är en kompis =)
Olivia däremot blev lite småkär i Martin så när han hade åkt så ville hon gärna följa med honom. Haha, att han kör lastbil gör honom ju bara ännu coolare då hon äääälskaaaar lastbilar =)
Så när hon skulle sova så prata hon om honom huuuur länge som helst. Sen skulle jag sjunga om Martin med.
Är det något jag får göra ganska ofta så är det att hitta på massa låtar när hon ska sova, hon väljer ämne och jag improviserar.

Martin åker runt i sin lastbil.
hem o lämnar sängar.
Borren i sin haaand,
borren i sin hand.
Martin åker runt i lastbilen,
hem o lämnar sängar.
Boorrren i sin haaand.
Borren i sin hand.
borr borr borren i sin hand.
Borr borr borren i sin haaand.
Borren i sin hand.

Till slut somnade min lilla bebis =)

Då insåg jag helt plötsligt att Brothers o sisters är idag. Haha, tur att man har tv-kollen på datorn annars skulle jag missa allt bra på tv:n. För jag tittar ju typ aldrig...

Nu ska jag se Gossip.
Jag är fan lite bitter att jag inte hittade sladden, ni skull ju få se mitt nya rum. Jag är nöjd =)

Istället bjuder jag på en gammal bild. Cirka 1,5 år gammalt och från Tess inflyttningsfest tror jag. Känns som så.
Minns inte att kortet togs :) av diverse anledningar... =) Men hittade det på FB nu.

Bästa Mattias skitcool. Lojzan skitsnygg..o Hult där i bakgrunden. haha =)
Gillar den här bilden..
"Dunk dunk... tvåååå"
ÄLSKA!!!

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

amagad!! Shit det var ju verkligen längesen!!! Fan va kul! Min första fest med donken gänget^^

2009-04-01 @ 04:25:42
URL: http://nicethas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: