busfabrik och chokladbanan

hemkommen efter ännu en heldag tillsammans med lillasyster och våra barn.

idag blev det busfabriken, full fart med en ettåring, en tvååring och en tolvåring =)
Underbara barn har vi. O Jullan med den lilla sötnöten!
Det hoppades massor, vi åkte pulka (askul förövrigt, skulle kunna åka mera!!!) och sprang i tunnlarna. Olivia åkte den stoooooora gula alldeles själv. Hon såg livrädd ut, haha men när hon kom ner ville hon åka mer o mer o mer...

Sen promenad hem och banangrillning.
Sovdags och nu ensammys med mig själv och eventuellt Harry Potter och de vises sten. Men jag vet itne. Funderar på att sova innan elva.
Kan dock vara skönt när mina inneboende tonåringar kommer hem. Men det blir la vid midnatt, o det orkar jag nog inte.

Sov gott mina vänner.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: