Det luktar spenatsoppa i eran bil :)

Det är inte okej att ni tar all pomme när det är jag som har sänkt den.
Nej, men det är inte okej att du skäller på mig när jag serverat din pomme och sagt smaklig måltid.


Lojzan o Flisan hade en liten dispyt, men den löstes ganska fort.
Kul kväll, kul folk. Haha, det var så jävla kul idag o massa skratt. Ryggen gör dock ont nu och jag är jättetrött o ska sova, men datanörd som jag är....

Cider efter jobbet, utgång stod på schemat, men vi hade så himla myspys o trevligt här hemma så vi stannade kvar o drack cider o skrattade massa. Själv kom jag inte ens igenom min andra cider, längtade en hel del till sängen. Eller soffan där jag ligger just nu. Tänkte sova här, haha :)

Jag är så glad att jag börjar ha lite vänner igen i den här staden.
Alla har dragit ju, o mina stängningshelger/barnlediga helger brukar vara tråkiga och ensamma.
Men nu är vi lite spontana igen. Det gillar jag :)
Annars sitter jag hemma o saknar Fis så mycket så att det är sjukt, haha o det är jobbigt faktiskt.

Imorn stängning med Otter, Alex o Jennifer. Hoppas det blir en okej kväll :)

Det är ju inte så att man utvecklar en tredje arm i nionde månaden.
Erik om hur det skulle kunna gå om man söp sig redlös i nionde månaden.

Det går fortfarande inte att ladda upp bilder. Men jag ska lägga upp den eller dom imorgon.

God natt.
All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Flisan

"Det är ju inte så att man utvecklar en tredje arm i nionde månaden..."

"Plupp! .... naaae..."



Jag hade skitkul igår :D känner samma sak om att äntligen göra lite spontana grejer med. Mer sånt!

2009-02-28 @ 11:24:13
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: