Badhuset...

Nu ska det stekas pannkakor.
Sen bär det av till badhuset där vi ska möta Natta och Kevin.
Fan ungarna kommer ha så himla kul.
Köpte såna armpuffar till Fisungen igår, får se vad hon tycker om det :D

Sen äre jobb, fotbollscup o så sova där emellan nånstans.

Imorn äre jobb fotbollscup o så förhoppningsvis sova nånstans däremellan.

O Söndag äre jobb, sen ska jag hem o så ska Fis o jag mysa massa.

Så jag tror tyvärr inte vi hörs förrän söndag nu. Men jag kan ha fel.

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

låter intressant :) vad kan man jobba med efteråt ? åh, jag vill me åka till badhuset ! haha. jodå, de går bara bra här :) kram

2009-01-31 @ 08:15:47
URL: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: