dagsyra...

Sitter i sängen, jobbar är pmsig och ska snart hämta upp tvätten.

Idag vinkade jag av en glad Olivia som skulle på skogsutflykt med dagis. Hennes kompis frågade tre gånger om dom två skulle hålla handen, men Olivia sa "Jag bestämmer sen vem jag ska hålla handen med" Haha, snacka om att den lilla damen bossar runt på dagis.

Jag undrar vart tiden tar vägen, det har gått så himla fort. Olivia är en stor tjej nu och jag förstår inte hur det kunde gå så fort. Känns inte som att det är så länge sen hon låg i mina armar, och nu är hon snart 5 år. Det är ganska häftigt ändå. Men ååh, min lilla bebis!!!

Längtar till semester, längtar till ledighet.
Vill ha det NU NU NU. Men nu är det bara den här veckan, midsommarveckan och Åre-veckan kvar. Sen går jag på semester!!!

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: