Jag saknar min prinsessa <3

Känns larvigt. Men åååh vad jag saknar henne.
Är liksom inte van att vara ledig en kväll så här utan andra planer. Vill ha henne hemma. Även om hon hade sovit för länge sen.

Hon är underbar. Hon är den finaste som finns.
Hon kan göra mig så arg men också så sjukt glad och stolt!

Och ingen ger komplimanger som hon.
Igår sjöng hon en sång om hur vacker jag är.
Och idag när vi kom till dagis så sa hon att jag är söt, underbar och vacker.
Jag råkade säga att jag är klantig. Men det tycker hon absolut inte att jag är.

Även om hon kan bli så arg så arg. Och hon har redan börjat skrika att hon hatar mig om jag inte tycker som hon. Men man vet att hon absolut inte gör det. För man ser och känner det när hon säger det fina till mig. Då är det massa känslor bakom orden. När hon är arg är det bara ilska :) Och det går över så fort och sen kommer den riktiga Olivia fram igen.

Usch, vill ha hem min lilla tjejja. Haha.

För att citera Ulf Brunnberg.

"Den enda sanna kärleken är väl egentligen den mellan barn och föräldrar"

Och bara för det verkar blogg.se ha problem med att lägga upp bilder, eller så är det bara för mig det inte funkar men det funkade inte sist heller.

Älskar min fisunge.

All min kärlek <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: