Woop Woop.

Kan inte riktigt fatta att det är sant.
Imorgon börjar jag JOBBA!
Eller börjar o börjar, men jag har introduktion i Sthlm imorgon. Sen i helgen ska jag va med på telefon för det är någon konferens i Göteborg, så då ska jag presentera mig. På måndag börjar jag ta över arbetet från tjejen om jobbar med det nu. Och på tisdag har jag möte med generalsordföranden eller vad det nu heter, och styrelseordförande.

Sen blir mitt första jobbuppdrag att flytta mitt kontor från Linköping till Norrköping och fixa iordning det. MITT KONTOR! Har redan börjat inreda det i tanken. Kom gärna förbi MITT kontor med en inflyttningspresent ;)

Känns så konstigt. Jag är vuxen nu liksom. Haha.
Jag är så glad också. Jag slipper skolan, jag orkar inte mer. Det går inte längre. Jag ligger efter och har ingen motivation alls. Jag kommer göra klart mina rester och sen blir det ett studieuppehåll. Yeay!

Men jag har lite separationsångest. Jag kan inte riktigt göra slut med Donken. Haha, jag älskar Donken. Det är skitkul. Och jag älskar att jobba nätter där. Funderade på att gå ner i timmar och bara köra en lördag i månaden. Haha.
Sen vill jag inte göra slut med Drugsmart heller. Så det kommer jag nog fortsätta med ett tag och se hur det går. För där väljer jag ju själv om jag skriver upp mig på uppdrag.
Fick frågan igår om jag inte nöjer mig med ett jobb. Och självklart gör jag det. Men jag vill så mycket. Jag älskar att jobba med mina arbeten. Jag gör det ju inte för att det är tråkigt utan för att jag älskar det!

Det som är skönt är att Olivia och jag kommer få mer lediga dagar med varandra. Helgjobb kommer jag bara ha i värsta fall lät det som, och om jag jobbar en helg lö-sö så får jag 3 dagar komp. UNDERBART!

Dessutom ingår det en timme friskvård i veckan. Så om jag vill kan jag gå o träna en timme på arbetstid ;)

Och det bästa av allt är att jag nu har en fot inne. Det här är drömområdet. Nu ska jag börja klättra ;)

Jag tror inte ni förstår hur lycklig jag är nu. EGET kontor. Haha, MITT kontor. Jag kommer ha arbetsdator, arbetstelefon. Jag kommer ha massa ansvar. SKÖNT!

Sjukt vad bra det kommer bli att börja jobba. AWESOME!

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Lina Hermansson

GRATTIS TILL JOBBET! Vad kul, jag läser lite då och då om er och det ser ju ut att gå som på räls! Vad duktig du är som pallat med plugg och varit mams på samma gång, själv orkar jag knappt ha ordning på mig själv och skolan ;) Cred till dig Louise!

2010-11-24 @ 12:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: