Migrän!!!!

Usch jag har enorm migrän. Olivia mår däremot bättre så det är skönt!

Är helt fast i den här skiten kring pojken som våldtog två tjejer och dömdes för det. Men ingen trodde på tjejerna. Hans familj har startat grupper på FB och bloggar där de smutskastar och mobbar tjejerna ordentligt. OCh de vill Fria den här pojken för han är oskyldig enligt dom.

Uppdrag Granskning gjorde en granskning av fallet, på vad jag tror var av familjens vädjan. Och de kom fram till detsamma, att grabben var skyldig, detta var inte så kul för familjen då dom trodde att programmet skulle visa att han var oskyldig. Han är bara 15 år gammal. Fruktansvärt!!!! Fortfarande ett barn!!!

Nu har jag nog snart läst ALLT om fallet. Jag såg UG igår och väntar på debatt idag!
Jag har läst bloggar, flashback, domar och allt!!!

Jag förstår inte hans familj som gör det här mot honom, lägger ut domar med fullständigt namn, personnummer, adress. Ja allt... och som dom har betett sig mot tjejerna. Hela byn vände sig emot dom. Fruktansvärt verkligen.

Ska fortsätta läsa. Sen är det nattinatti för mig..

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: