Fisens första biobesök!

Just för tillfället förbereder vi oss för biobesök. Vi ska gå o se Spöket Laban. Ska bli roligt och mysigt. I stan ska vi möta upp Camilla och Oliver som också är lite biosugna.

Sen ska Fis o jag gå en runda på stan, jag ska köpa... smink så klart! Och sen ska vi ge oss av hemåt.
Olivia ska följa med mormor o morfar hem idag. Och ikväll ska vi fira fina Marzipan som fyllde år igår! Ska bli en helbra kväll hoppas jag. Helbra natt! :)

Igårkväll pratade vi en timme i telefon, och det var faktiskt så jävla mysigt. Saknar nått så enormt. O saknaden känns av ännu mer ibland. Även om man försöker förtränga och låta det vara.

Sen har jag jävlar i havet bestämt mig för att börja träna igen. Äntligen. Det är bannemig dags nu!

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: