'Kysst av spriten'

Idag har varit en lång dag. Började med dagis och skola. En föreläsning om HIV/AIDS. Asintressant och sedan drog vi vidare till stan. Blev fast på Halvars där glassen kostade halva priset =)

På stan spenderades alldeles för mycket pengar. Som vanligt med andra ord. Men allt var till fisungen idag. Två jeans, 3 t-shirta, 1 fleece, 7 trosor och 7 strumpor. Bra skit.
Sen käkade vi innan vi tog spånken till brorsan och Oliver. Lekstund blev det, och det var kul. haha, vad jag skrattade åt Oliver när han drog av lite dancemoves. Haha, klockrent.

Olivia ville sova över, men det fick hon inte. Sen när vi kom hem så ville fröken vara vaken men det ville inte jag så jag lade henne direkt. Fem minuter sen sov hon. Tokunge.

SVT har startat en dokumentärserie idag som heter 'Kysst av spriten' handlar om nyktra alkoholister som åker tillbaka till gamla platser och berättar om sitt liv. Sjukt intressant. Tycker det är så sorgligt och kan knappt tänka mig hur det känns för barnen som lever med alkoholiserade föräldrar och som knappt vågar komma hem för att dom vet att sina föräldrar är fulla. Fy alltså.
På torsdag startar fyran en dokumentärserie som heter 'Inlåst' Den ska jag med se. Väldigt intressanta serier dom visar nu.

Nej vars, nu ska jag snart sova. Är trött och har ännu en föreläsning om HIV/AIDS imorgon. Dessutom gruppträff med nya gruppen. Skönt med ny grupp då jag fortfarande inte pratar med min gamla grupp. =)

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: