Glada hudik..

Kom hem från Hudik en dag tidigare än vad som var beräknat.
Blev lite strul där uppe, så gruppen dök inte upp. Men vad gjorde det?
Okej det hade vart superkul att åka dit o faktiskt göra det vi var där för. Istället fick vi en gratis minisemester med en av de underbaraste människor jag någonsin träffat.

Killen som kom och mötte oss var verkligen toppen. Han tog hand om oss jättefint och han var hur trevlig som helst.

Det var så jäkla intressant att höra om hans liv och att se hur han har blivit idag. Jag hade kunnat stanna längre bara för att få höra mer om honom. Han visade oss stan och vi åkte o badade tillsammans. Som sagt. Minisemester!
Vi träffade också hans flickvän som även hon var toppen och sen hans lilla bebis. En liten charmör som var hur söt som helst =)

Efter mycket snack med SJ så kunde vår hemresa bokas om, och vi fick tåget som gick kl 19 från Hudik. Jag hade en kvart på mig till Norrköpingståget. När vi står på perrongen så är tåget försenat en kvart. Självklart sickan!
Pappa fick boka bussbiljett till mig för jag skulle inte hinna. Skit.
När vi närmar oss Stockholm så går ändå Malin o snackar med tågvärdinnan. Och helt plötsligt så väntade norrköpingståget på mig :) Yeay! Så jag kom hem vid tolv tiden. Softisch!
Vi blev placerade i en tyst avdelning. haha, vad är meningen med den. Bara pensionärer där skulle jag tro :)

Hemma väntade Tildig och Baccardi. Det var trevligt.

Nu ska jag städa innan bebis kommer. Känns som läge.
Sen skulle det nog allt kunna bli ett bad, men jag tror inte så...

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: