God natt mina kära vänner.

Nu är dagen till ända, snart är hela Juli slut, och vi går mot hösten nu i Augusti.
Senaste somrarna har det ändå känts som att man bara går och väntar på sommaren, o så helt plötsligt kommer hösten istället. Vart blev det fel?

Idag har vi firat lilla söta Oliver som redan är två år. Sjukt vad tiden går fort. Olivia är redan två och ett halvt, och snart är hon väl tonåring.
Vi firade hos mamma o pappa med grillat och glasstårta. Tyvärr tror jag inte korten är inlagda, annars hade jag bjudit på ett eller tio =)

Imorgon bär det av till Örebro och jobb. Även denna gång med Unga KRIS. Är inte alls förberedd, hade inte räknat med att sova hos mor och far idag så ja.. allt är verkligen i ofas. Ipoden är inte laddad. Packningen är inte packad. Lägenheten är inte städad. Ingenting är som det borde.
Planen är inte heller upplagd.
Däremot är tåget bokat och han som ska möta mig kirrad.
Resten löser sig väl där och då skulle jag vilja tro.
Längtar, är förväntansfull. Hoppas att det kommer bli toppen.
För er som undrar lite vad det är jag jobbar med så kan ni kolla http://www.drugsmart.se/ sen Local Hero. Det är vad jag styr med. Ett projekt som ligger under Centralförbundet för Alkohol och Narkotikaupplysning.

Annars då, vad händer?
Inte mycket, är mammaledig. Leker med en trotsig och arg två och ett halvt åring. =) Men hon är himla söt alltid, och bara trotsig 98 % av tiden. Så det är luuuugnt :)
Bara två veckor kvar nu, sen börjar allvaret igen. Efter mitt senaste "breakdown" som jag kallar det, så har det varit extremt skönt med denna paus från livet. Till och med skolan kändes kul under sommaren. Familjerätten menar jag då.
Jag har stressat så mycket ett år nu, så en månads paus är heeelt okej. Nu är jag färdigvilad tills att skolan drar igång igen. Mitt sista år, sen har jag en kandidatexamen, men kommer satsa på en master eller magister. Inte bestämt mig ännu. Hösten kommer gå till att leta utbildningar eller kurser för sommaren. Och studievägledaren ska besökas =)

Jag väntar vidare på samtalet som jag hoppas kommer snart. Jag saknar!

Give me a call.
I miss you, you know i really do.
I miss you babe, I really do, whenever you're gone just give me a call.

Nu ska jag sova. Och ladda psykiskt för en helg på ett behandlingshem i Örebro.
Vi hörs på måndag.

All min kärlek <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: