För en lång lång tid.

Sådär ja. Är aptrött, men tänkte ge er ett litet inlägg om vad mina senaste två veckor har erbjudit.

Just för tillfället ligger jag i en liten röd stuga med vita knutar. Stugan ligger på landet, mitt ute i ingenstans. Här är jag tillsammans med Olivia, min bror och hans flickvän och son, samt Camillas bror och hans dotter. Vi har två stugor. Brorsan har en och jag o Tobbe delar på den andra. Det är skitbra, stor fin tomt som barnen kan leka på. Ett par minuters gång till sjön. Vädret har inte varit toppen. Men vi har haft tillgång till ett Wii, så vi har överlevt :)
Tre ungar på ett o samma ställe är sisådär. Men vi har aktiverat oss så det har fungerat. Jag höll på o knäckas, men då drog vi badhuset o sen kunde man andas igen. =)

Stugan har vi till söndag em. Och sen är det tillbaka till rutiner. Skola och dagis, plugg och varannan helg jobb. Stress och press. Men oj vad kul det kommer bli. Verkligen!
C-uppsats som väntar. Yeay, och en massa annat smått o gott. Och förhoppningsvis har jag min examen i Juni, sen vet vi inte vart livet bär av. Kanske en ny spännande plats där jag ska träffa nya spännande människor. eller så stannar vi där vi är och gör vad vi ska. =)

Emilia fyllde år häromveckan, vi firade det med middag på bomull, och sen firade vi oss tillsammans hemma hos mig. Det var kul Jimmy kom på besök från Gbg och hade med sig en vän. Det var roligt. Tyvärr blev det ingen utgång för oss, men det kan det ju bli andra gånger. Tror att han kommer snart igen nämligen. =)


Min look för kvällen. Och mitt nya halsband som jag fått av Lena. Älskar det!!!


Världens bästa gäng på Bomull och firar Emilia. Tyvärr kom inte Betty o Krook med. Men dom är inräknade så klart.

Vi drog Kolmården också. Vilket är tradition varje sommar sen bebis kom. Undrar om vi gör det för vår skull eller barnen skull?







Alla tre åren, på samma plats inne på Kolmården. Fina fina bebis. Vad du har vuxit. Älskar dig otroligt.

Och just det, för barnens skull som det så fint heter. Men när barnen sover så passar visst de vuxna på.

Först kom andreas utfarande ur rutschkanan. Och sen kom nästa...


Krooken så klart. =)
Underbar dag. Underbara människor!

En dag kvar i stugan. En dag imorgon då jag hoppas på sol så vi kan ligga på stranden igen. Bada gör jag nog inte, Fyyyyyyy vad kallt.

Olivia var söt när jag skulle lägga henner, eller hon är ju altid söt. Men extra söt.

Jag smiter ut i tron att hon sover, men dörren går emot så det låter massor när jag försöker öppna.
"mamma, vad gör du?"
"Nej jag tänkte bara kissa, men jag kan ligga här en stund till"
"Nej, lägg dig här o sova nu mamma.... När vi åker hem, o ska till dagis, DÅ får du kissa..."
Lång paus för att hålla inne mitt skratt...
"Det blir bra va mamma?"

SKRATT!!!

SÖTNOS!

Annars då, livet rullar på. sommaren har varit alldeles för kort. Typ som vanligt. Vill bo i ett varmt land året om. Men det är ju knappast troligt.

Fem veckor har snart passerat. Blä. Fem veckor, men vem håller räkningen?
Jag saknar så mycket!!!

Nått säger mig att du blir borta en lång lång tid.

I uttråkning på stranden så började jag spela musik på min mobil. Solade tillsammans med tre sovande människor så det var inte särskilt mycket happening. Men såkom Klubbland som en skänk från ovan. Även om jag lagt in den i spellista, så har jag glömt den. Och åååh vad jag minns sommaren -06. Och jag älskar den låten. Men varje gång jag spelade Håkan så mådde jag jätteilla. Olivia gillade det inte, eller så gjorde hon det och diggade så mycket att jag mådde illa. Jag tror på det senaste alternativet.

Nej ni. Nu sömn.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: