Dåligt humör o sjukt opepp inför nyårsafton.

Ett ord kan sammanfatta dagens stängning. Kaos.
Att jag tog den här tiden frivilligt. Flisan du ska tacka mig!!!

Kommer till jobbet o ska äta lite mat. Ska ta en dipsås o möts av en toktom kyl.
Oj vad tomt.
Säger jag högt till mig själv.
Allt var slut, morötter, frukt, mjölk, dipsåser, juicer och ramlösa. Wihii, det verkar lovande.
Inte nog med det så var även servetter och locken till muggarna slut.
Och som grädde på moset även glutenbrödet.
Yes!

- Hejsan och välkommen, det går bra att beställa.
- Jag skulle vilja ha ett happymeal med cheeseburgare, äpplen, morötter och juice.
- Ja tyvärr har vi ingen frukt eller grönsaker alls, men om ni tar pommes i happy mealet så blir det tre kronor billigare.
- Ja vi kör på det då.


-Hejsan och välkommen det går bra o beställa.
-Ja en QP-meny med extra chees, cola och pomme.
-Ja tack nånting annat?
-Ja burgaren ska vara glutenfri.
-Tyvärr är glutenbrödet slut.
-Ja okej, nej då ska vi inte ha nånting alls.

-Hejsan och välkommen det går bra o beställa.
- Ja två kaffe med mjölk tack.
- Tyvärr har vi ingen mjölk.
- Kan man få en latte då?
- Nej tyvärr är mjölken helt slut.
- Men hur har det gått till, att mjölken tar helt slut.
- Ja du det vet jag inte, men det är den. Det jag kan sälja är svart kaffe.

Vilken dag asså.

Victor som mådde skit fick skickas hem och helt plötsligt var vi bara tre stängare.
Golvet såg ut som crap när vi gick, men annars var det helt okej.
Vi hade kul iaf. Vi var så trötta så vi gjorde inte mycket annat än o skratta åt situationen, vad kan man mer göra?

Sen skulle jag ha träffat en kompis efter stängningen men det sket sig.. Igen.
Men jag är inte bitter, jag som älskar att vara ensam. Det vet ju ni =)
Och jag är inte på jordens bästa humör.

Och inför morgondagen är jag sjukt opepp.
Jag är delad om vad jag ska göra, och jag tycker jag sagt det hela tiden. Det tycker inte andra så dom verkar lacka. Och det orkar jag inte.
Jag vet inte om jag sak vara med Fisen, eller om jag ska vara med gänget, eller om jag ska på lokalfesten eller om jag ska hem till Fredda. Jag är sjukt opepp på allt. O helst så skulle jag bara mysa med min lillskit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: