uteträning!

 
Precis hemkommen efter min föräldrar/Barn - träning.
Det här är så himla roligt. Skulle kunna träna folk varje dag hela tiden. Att se andra slita, se mordiska blickar, peppa och pusha gör hela min dag.
 
Idag var jag själv med o tränade. Jag älskar Cirkelträning med intervaller. Tiden går fort och man kör stenhårt hela tiden förutom under vilan.
 
Vi började med backintervaller och sen gick vi in på intervallpasset med bland annat armhävningar, squats, boxning m.m.
 
Älskar det här. En dag vill jag ha ett jobb där jag får göra det här varje dag! 
 


Kommentarer
Postat av: Träningsblogga - Ida

Så himla härligt med uteträning också!

2015-06-01 @ 21:08:04
URL: http://traningsblogga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: