Yeay!

Nu har jag fått en hel radda med uppgifter från Östergötland. Verkar bli mycket kvällsarbete nu i Jan/Feb när alla FÅM ska gå av stapeln. Men men, det löser sig :)
Måndag ska jag till KAtrineholm med och ha möte med Södermanland. Så då kommer det nog ramla in en hel del uppgifter därifrån också. Tjohoo, jag är på gång!

Det som bråkar är internet i kontoret. Fortfarande. Vet inte riktigt vad jag ska göra med det, men det löser sig. Mitt finfina kontor. Ni ska få se

Nej det ska ni inte. För det gick inte att ladda upp... Irriterande. Men typ alla som läser bloggen känner mig på fejjan så ni kan se det där ;)

Fint är det. Och så fort jag fått internet och tillbringar dagarna där så kan ni komma o besöka mig... inte utan inflyttningspresent såklart.

Håller på o fixar en kalender så jag får lite mer översikt på vad som händer framöver. Det är en hel del. Måste fixa barnvakt för en hel del kvällar framöver. Men det brukar alltid gå så bra så :)

Nej men så att... fortsätta i en o en halv timme till då, sen blire senlunch med Anneli. Efterlängtat! Och sen ska jag in på kontoret och kolla runt lite innan jag hämtar min lilla groda.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: