Jobb, jobb, plugg!

Sitter på "kontoret". Köksbordet alltså.
Sån tur att facebook finns, annars hade jag inte haft en aning om att två sotare skulle dundra in. Men nu har dom varit här och det gick bra!

Har ätit monsterfrukost nu, så det blir ingen lunch idag. Men ikväll blir det lax, räkor och potatis med nån sorts sås. Kommer säkert bli bra! Fasen va gott med räkor. Surt bara att hålla på o skala dom. Men men, så kan det va!

Sitter o jobbar. Har inte så mycket att göra så jag tänkte flexa lite o fixa lite skolrester på sidan av...
Skolböckerna ligger framför mig, men man måste visst öppna dom också för att man ska komma någonstans ;)
Så det är väl dags att göra det. Vill ta gymmet nån dag i veckan med. Eller ett pass. Får se om jag får till det. Har ju inte tagit någon friskvårdstimme än :)

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: