Underbara lediga lördag.

Efter en lång, Lång vecka så har vi äntligen lite ledigt.
Senaste veckan har det varit jobb 8-21 varje dag. Så Olivia och jag njuter av att bara vara tillsammans och av att hänga i soffan med en bra film.

Nu ligger vi och tittar på Upp. Olivia borde väl ha sovit för länge sen. Men som sagt, vi njuter av att bara vara tillsammans. Det har varit lite brist på det den senaste veckan.

Igår jobbade jag sent (No shit!) och Olivia fick spendera natten hos mormor och morfar. De som känner mig vet att jag blir lite rastlös när min lilla prinsessa inte är hemma. Egentligen borde jag ha sovit tidigt och tagit igen sömn efter denna veckas jobb. MEN när hon är borta vill jag passa på att göra saker som jag annars inte gör. Så för mig var det en utgång som lockade. Jag klämde mig in på ett hörn hemma hos Olivias faster. Det var trevligt. Dom var inte sugna på utgång men efter ett par glas vin så tackar ju inte Karro nej ;) Vi hamnade på Cromwell och sen tog jag Harrys-oskulden. Det var roligt. Sen hamnade vi ju på McDonalds såklart. Måste ju hälsa påmina kära kollegor och vänner. Bästaste Pilli jobbade och tvingade kvar mig till 05. Sen väntade vi på Robbin som skulle skjutsa hem oss vid 06. Medans jobbgänget åt frukost powernappade jag lite :) Sjukt trött var jag!
Men sen lyckades jag sova till 13:30 också. Brukar inte hända mig sådär jätteofta.

Folk verkar tro att nykterister inte kan gå ut på krogen, att vi är tråkiga och att vi sitter hemma istället. Men jag älskar att gå ut o dansa och träffa kompisar. Så vad förändras bara för att jag inte längre dricker? Det enda jag kan se är att jag har ännu roligare på krogen nu än vad jag hade förut.

Imorgon tror jag att jag och min lilla tjej ska gå på Bio. Alltid kul att hitta på nått med Olivia. Och bio är perfekt filmälskare som vi är. Förra veckan såg vi på Trassel. Underbar film. Imorgon blir det bara Alfons, så det är ju inte direkt någon film i den bemärkelsen. Men det är ändå mysigt.

Sen på måndag börjar nästa jobbvecka. Underbart. Tre dagar med administrativt arbete. Ska försöka hinna med lite gym också. Och sen på tors-fred är det skolbesök igen. Men denna gång i Västerås. Spännande.

På lördag fyller frugan 25, så då är det stort partaj! Ska bli superkul. Vet dock inte vad jag ska köpa än, men det löser vi. Jeffelina ska också firas på lördag så det blir en riktig födelsedagskalashelg :)

Nu är det snart natti för oss.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: