Vilken vecka!!!

vilken vecka som väntar nu. Det enda som stör mig är regnet. Men men, det är ju den svenska hösten, vintern, våren, sommaren. Ja allt egentligen. =)

Idag har jag vägt mig. -2,2 kg. Har tagit 8,9 kg nu sammanlagt med VV. Och innan det tog jag ett par kg själv. Så det ligger nånstans runt 12 kg sammanlagt sen i somras. Det är bra. Vill ta 4 kg till jul nu. så har jag nått mitt andra delmål :D
Den vikten jag ligger på har jag inte vägt sen jag precis fått Olivia, och jag gick ner 1 kg om dan av den jäkla amningen.. Men det gick jag ju upp lika fort. Så det gills ju inte :D

Idag kommer dom ha möte på krimvården. Så i veckan kommer det ett svar om jobbet. Tror inte jag kommer få det. men vi kan ju hoppas! Imorgon är nästa intervju. UNF och fältkonsulent. ett heltidsjobb och jag vill verkligen verkligen ha det jobbet. då ska jag säga hejdå till skolan!!! Antagligen också till Donken. Och det smärtar lite i kroppen. Jag älskar ju Donken. Men att få va hemma med Olivia varje helg, om hon inte vill åka till mormor, eller om dom vill låna henne. Det kommer kanske bli helgjobb nån gång ibland. Men inte så ofta som nu. åååh, jag vill ha jobbet!

Sen kommer Calle hem den här veckan med, så det är väl bara o starta bullbaket så att jag får hit honom på lite fika :D

Och i helgen är det den tredje raka lediga helgen. UNDERBART!

Men... nu har jag asmycket plugg, och jag orkar egentligen inte. Men jag måste.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: