Onsdag <3

Hola amigos.

Idag är det onsdag. Världens bästa onsdag! Woho.
Veckans bästa dag tror jag minsann.
Hockey ikväll. Vet inte om vi sa gå. Vi brukar ju gå. Men jag är så trött.

Men det är klart, om pappa ska gå så följer ju jag med. Beror ju på om Sara vill vakta fislotta.

Igår somnade jag klockan 21:15 ungefär. Jag var helt slut. Jag är fortfarande helt slut. Men nu är det skola som gäller. Måste fixa massa saker.

Behöver komma ifatt, men motivationen är inte på topp direkt. Men det löser sig. Har lite att fixa.
Intervjun igår gick bra. Jag vill ha jobbet!
Men man vet ju inte riktigt hur många som söker, eller vad dom söker.
Det här är ju något som jag verkligen vill jobba med.
Åååh, eget kontor o grejer. Skulle verkligen va nått :D Yihaaa!

Krimvården har inte hört av sig. Antar att de hittade någon med bättre kvalifikationer. Jag har ju ingen erfarenhet sen tidigare så det är ju inte konstigt om det skulle finnas 2o till som är bättre än mig.

Håll tummar och tår nu en tid framöver :)

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: