Har jag förresten nämnt?

att den senaste veckan har jag gått morgonpromenader varje morgon.
Det är otroligt skönt.
Direkt efter dagis åker vi till vrinnevi och går cirka en timme. Skönt!
Sen är det klart liksom.
Antagligen är det C-uppsatstankar som behöver rensas lite. Kanske lite M-tankar också. O så vidare.
Men det är skönt om man kan börja få in rutinen nu!
Jag är ju dock lite konstig utav mig, men så fort jag får på mig träningskläder och jympaskor så vill jag springa!
Jag kan dock inte springa, eller alltså, konditionen suger ju brutalt.
Men jag sa till syrran att imorgon varvar vi gång och joggning. Kanske funkar lite iaf :)

Just nu gör jag mig redo för nattjobb. Hoppas att det blir en rolig natt :)

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: