FREDAGSMYYYS!

Det slog mig att det är sista lediga helgen nu innan tre veckors jobbhelgande.
helg 1: Utbildningshelg i Stockholm, kommer bli lika kul som vanligt hoppas jag. Massa skratt, massa lek, massa utbildning och massa god mat!!!
helg 2: Jobb i Orsa. Kommer bli bra. Har bråkat lite med SJ nu, men det verkar lösa sig ändå. Bra skit. Tror att det här blir en ganska speciell grupp med ungdomar, men nya utmaningar är ju positivt.
helg 3: Jobb "hemma" på Donken igen. En natthelg 20-06 och dessutom Valborg. Kommer bli AWESOME hoppas jag. Förhoppningsvis håller jag mig borta från magsjuka denna gång =)

Idag har varit en mysig hemmadag. Olivia kräktes inatt, men det var inget fel på henne. Men hon hostade en del inatt så kanske var det därför. Idag har vi plockat lite hemma, bakat lite, sett lite film, varit ute o cyklat, handlat. Sen kom lillasyster och småtjejerna. Så vi åt middag, och sen myste vi i soffan.

Fixade förresten tre informanter idag. BRA SKIT. Så nästa vecka ska jag åka iväg för att intervjua dom. Kommer nog ta en heldag! På måndag ska jag ringa och se om vi har lite personal med. BRAAAA!

Efter att Bella o kidsen drog så har jag o Fisungen myst lite, sett på Fåret Shaun/Så ska det låta i ett varsitt rum. Och sen har jag berättat hundra sager. Minst tre stycken om Fredrik så han kan ju verkligen ta åt sig :)

Innan läggdags visade vi våra skills i att bita oss själva i tån... Jag trodde verkligen inte att jag kunde det längre, haha... men skenet bedrar. Lojzan är vig som ett as... Bita i tån var lätt som en plätt ;)



Nu ska jag med sova...
All min kärlek <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: