BRA DAAAAG <3

Egentligen skulle jag dissa bloggen ikväll, somnade typ innan Olivia. BLÄ vad trött jag är. Men eftersom att jag väntar på ett samtal inom den närmsta kvarten-halvtimmen så kan jag ju bara köra en snabbis med bloggande under tiden tänkte jag, bra va?

Idag vaknade vi ju med sol ute, sol inne, sol i sinne. Underbart. Vi åkte på roadtrip till Gamla Linköping med storasyster, mys var det. Kollade på hästar och spanade i chokladaffären. Härlig tripp! Synd att dom inte har ponnyridning, Olivia var lite ledsen att hon inte fick rida.
Sen fikade vi lite i solskenet. Vidare till Söderköping där däckbyte och grillat stod på schemat. Satt ute på altanen för första gången i år. UNDERBART!!! Myste lite med fisungen i fåtöljen och såg fåret shaun och sen snackade lite skit o sådär...

Sen hem o mysa i hemmet. Har sett lite Lotta och lite Snövit. Olivia somnade nu 22, och jag med nästan. Imorgon blire inge dagis för vi ska till tandläkaren... :) Se hur det går...

Lite bilder, en är från dagen. En sen i fredags och en bara för att visa att jag har finaste ungarna. Ena min den andra brorsans.


Tre musketörerna på roadtripp :) Osminkad som jag är så var brillorna på :D


Olivia jättestolt. Bakade chokladbollar :) Hade nog mer... deg? i magen än vad det blev bollar :D


Och en dag när Oliver var på besök så får man hjälp med matlagningen. Duktiga älsklingar!!!

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin blogg! :D

2010-04-11 @ 23:01:16
URL: http://cmila.blogg.no
Postat av: Aminda

Så fine bilder! Stå på :)

2010-04-11 @ 23:08:14
URL: http://amindaafp.blogg.no
Postat av: veronica

fine bilder, og ikke minst; fin blogg! :)

kommenter gjerne tilbake,

2010-04-12 @ 20:29:16
URL: http://www.nicavero.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: