Ååh, solen skiner.

TACK! Idag skiner solen. Skönt, igår var det ju svinkallt o vara ute. Men idag kanske man kan hitta på något. Hmm, undrar vad. Blir kanske att leka lite på gården, gå o mata ankorna. Sen behöver jag vika all jä*la tvätt också och lägga in i garderoben nu när jag städat den så fint :)

Var ju iväg med lite skräp igår. Lite flaskor och lite kartonger. Alla tidningar gick jag ut med i soprummet. Skönt o bli av med sånt skit. Har ju däremot minst 10 påsar med glasflaskor till, men dom står längst in i förrådet. Tänkte ta dom nästa gång. Skönt som fan o bli av med allt. Då får man ju plats med mer grejer där inne. :)

Nu vill fisungen att mamma ska komma, kanske dags för frulle. Vi får se.

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heisann.

Har kost oss i det fine været her også:) Herlig med litt sol igjen.

Har tat en liten oppryddning og fått vekk en del vinterklær bl.a. Godt.

2010-04-11 @ 19:27:14
Postat av: Bente

Hei.Ønsker dere en fin dag:)



Vært innom bloggen din og tittet noen ganger i det siste.

2010-04-13 @ 12:55:54
URL: http://bente-mamma4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: