Vill tillbaka till igår...

Igår var galet bra. Galet bra. Till och med tokgalet bra!
Masochist var helt okej. Men Angerfist var tokgrymma. åååh, vad jag älskar Angerfist.
Hade ni sagt till mig för ett år sen att jag skulle ha hunnit gå på fyra hardcorefester och sytt egna muffar för att gå ut o stampa till Angerfist, då hade jag inte trott er. Jag hade skrattat högt och länge o undrat om ni var helt idiotiska.
Men se, här är jag nu ett år senare. Och allt är M:s förtjänst och Albins förtjänst att jag älskar Hardcore idag. M:s för att han bjöd med mig första gången förra året. Och Albin för att han är med och arrangerar dessa grymma fester och att jag kom in gratis den gången för ett år sen. Annars hade jag nog aldrig gått. Haha!

Filmade rätt mycket, men kunde inte se dom i mobilen, undrar om det är fel på min nya mobil. Då blir jag ledsen i ögat.

"Fan vad het han är, även om han har mask på sig så skulle jag lätt ta honom"

Och vet ni vad? Man borde börja ta leg på killar på krogen innan man snackar med dom så att man vet att dom är i rätt ålder :)

Faaaaaaaan vad bra det var igår.

Idag har vi sagt hej då. Är både skönt och tråkigt.
Vem vet när vi ses igen, kommer dröja rätt länge må jag tro.
Skittråkigt, men så är det.

Nu ska jag sova. Blev inte mycket sömn igår natt.

Imorgon kommer min princess hem, dessutom så kommer Lilli och övernattar. Blir mys!

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: