ÄLSKA DIN KROPP!

Igår kollade jag avsnitt 2 i den här veckan hos Malou efter tio där de snackar om vad som är normalt osv.
Idag är Lady Dahmer och Apan satt i granen gäster. Vilka fantastiska personer. Jag blir glad när människor är nöjda och stolta över sin kropp. Jag TROR att oavsett om vi är smala eller tjocka så är vi väldigt många som ser mer "fel" på kroppen än vad vi ser "rätt" på kroppen.
 
Jag tycker det är grymt att man är stolt över sin kropp. Att man gillar den. Att man visar upp den. Som jag skrev igår. ALLA får vara precis som de vill. Ingen ska behöva gömma eller dölja sin kropp för att den inte passar in i idealet.
 
Har sett så många dela klippet med Katrin Zytomierska och blir ledsna, arga, upprörda. Jag håller med er! Jag tror att enda anledningen till att hon var med var för att skapa debatt. Hon sa ju knappt ett vettigt ord. Jämför övervikt med graviditet, och sen tar hon tillbaka det osv.
 
Skit i henne!
 
Jag vill bara säga en sak till alla er där ute!
 
ÄLSKA ER KROPP! VAR STOLT ÖVER ER KROPP!
Jag vet att många av oss vill ändra på kroppen. Vi tränar, äter nyttigt, tränar lite till. Vi vill forma, gå ner i vikt osv. Men det är fan helt okej att vara stolt och bekväm i sin kropp hur den än ser ut! Och även om ni vill ändra på den. Så älska den här och nu!
 
 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller verkligen med!! :)

Postat av: MILINA

Så bra skrivet och härligt inlägg!! :)

2015-09-23 @ 19:26:10
URL: http://milina.se
Postat av: Anna

Härligt inlägg!! Du har så rätt!! Tror att alla har nåt man inte är nöjd över med sin kropp!! Bra kämpat i Biggest looser!! Lycka till!!!

2015-11-14 @ 16:46:23
Postat av: Ruuz

Otroligt vacker tjej

2015-11-22 @ 16:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: