Förändringar.

 
Gör man som man alltid har gjort, får man samma resultat som man alltid har fått.
Det gäller väl egentligen allt?
 
Just nu har jag applicerat det här på mitt kärleksliv (Det obefintliga).
 
Jag behöver förändra synen på mig själv. Det är där allt börjar.
Jag behöver inse mitt eget värde, för det är högre än vad jag ser att det är.
 
När jag träffar en kille vill jag inte känna "han är för snygg för mig". Jag borde däremot känna "Han ska va jäkligt glad över att jag träffar honom".
 
Jag är trött på singellivet, vill ju såklart hitta någon att dela livet med. Men de fina "smöriga" killarna på internetsajterna sorterar jag bort. Och behåller de snygga osmöriga killarna. Jag tror det handlar mycket om dels värdet jag känner att jag har, men också att man är rädd att ge sig in i något och bli sårad. Man söker såklart också bekräftelse.
 
Jag ska sluta med det nu. Ytlig bekräftelse betyder ingenting mot vad min egen bekräftelse betyder. Jag ska lägga all fokus på träningen. Jag vill komma i form, men ibland kommer träningen i andra hand. Tex ska man ju inte vara på en dejt till långt efter midnatt när man ska upp o träna klockan 08. Dumt! Sömnen är otroligt viktig.
Jag har funderingar på att ta hjälp av en PT, man kanske kan få ihop någon deal att man ses en gång i månaden. Det är ju inte direkt träningen jag behöver hjälp med, mer motivation, pepp, push, kost och någon som piskar mig lite när man ses.
 
Jag behöver göra förändringar för att mig själv till nästa nivå. För att sluta med dumheter som inte ger nått till att lägga fokus på det som egentligen är viktigt för mig.
 
Jag vill ju må bra, från insidan och ut. Det var målet med Biggest Loser, och det är målet nu. För mig hänger ju träningen och det här ihop mycket. För jag lägger mer fokus på grabbar när jag lägger mindre fokus på träningen. Och vad blir resultatet? Nått pluskilo och jag stampar där jag alltid har stampatNu kör vi! MOT NYA MÅL!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: